• Bine ai venit!

TRIBUNALUL IASI achizitioneaza Acord-cadru de furnizare produse - cartuşe toner pentru Tribunalul Iași și instanțele arondate, respectiv: Lot 1 - Furnizarea de cartuşe toner pentru copiatoare (A3, monocrom, color) / multifuncţionale (A3/A4 monocrom

Acord cadru pentru furnizare de cartuşe toner pentru Tribunalul Iasi si instantele arondate pentru o perioada de 12 luni de la data semnării lui, respectiv: - Lot 1 - Furnizarea de cartuşe toner pentru copiatoare (A3, monocrom, color) / multifuncţionale (A3/A4 monocrom) / imprimante (A4 monocrom) - Lot 2 - Furnizarea de cartuşe toner pentru imprimante Lexmark MS631 și multifuncționale Lexmark MX632 Contractele subsecvente nu se atribuie prin reluarea competitiei; Acord cadru cu 1 (un) operator economic; Durata acordului cadru: 12 luni; Caietul de sarcini include descrierea caracteristicilor achizițiilor de realizat prin trimitere la specificaţii tehnice însoţită de menţiunea "sau echivalent". Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează: - in a 3 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.

Licitatie cu loturi:

Lotul 1.
Beneficiar: Iasi, str. Elena Doamna. nr.1A
Descriere: Achizitia de cartuse de toner, conform cerintelor caietului de sarcini. Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: în conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): lunar/trimestrial/semestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Fonduri bugetare
Stare: Atribuit

Lotul 2.
Beneficiar: Iasi, Str. Elena Doamna, nr. 1A
Descriere: Achizitia de cartuse de toner, conform cerintelor caietului de sarcini. Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: în conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): lunar/trimestrial/semestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Fonduri bugetare
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: VIC INSERO Bucuresti judetul Bucuresti

Pret: 0.00 Lei

Data acordare: 2024-12-10 12:04:59