TRIBUNALUL IASI achizitioneaza Acord-cadru de furnizare produse - cartuşe toner pentru Tribunalul Iași și instanțele arondate, respectiv: Lot 1 - Furnizarea de cartuşe toner pentru copiatoare (A3, monocrom, color) / multifuncţionale (A3/A4 monocrom
Acord cadru pentru furnizare de cartuşe toner pentru Tribunalul Iasi si instantele arondate pentru o perioada de 12 luni de la data semnării lui, respectiv:
- Lot 1 - Furnizarea de cartuşe toner pentru copiatoare (A3, monocrom, color) / multifuncţionale (A3/A4 monocrom) / imprimante (A4 monocrom)
- Lot 2 - Furnizarea de cartuşe toner pentru imprimante Lexmark MS631 și multifuncționale Lexmark MX632
Contractele subsecvente nu se atribuie prin reluarea competitiei;
Acord cadru cu 1 (un) operator economic;
Durata acordului cadru: 12 luni;
Caietul de sarcini include descrierea caracteristicilor achizițiilor de realizat prin trimitere la specificaţii tehnice însoţită de menţiunea "sau echivalent".
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează: - in a 3 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Iasi, str. Elena Doamna. nr.1A Descriere: Achizitia de cartuse de toner, conform cerintelor caietului de sarcini.
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: în conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): lunar/trimestrial/semestrial
Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Iasi, Str. Elena Doamna, nr. 1A Descriere: Achizitia de cartuse de toner, conform cerintelor caietului de sarcini.
Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: în conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): lunar/trimestrial/semestrial
Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: VIC INSERO Bucuresti judetul Bucuresti
Achiziționarea de ECHIPAMENTE ȘI CONSUMABILE DE LABORATOR – PROIECT SPECIFIC PNRR 5 (VEBDISEASE), astfel:
Lot 1: ECHIPAMENTE DE LABORATOR
Centrifugă – 1 buc.;
Spectrofotometru - 1 buc.;
Lampă UV - 1 buc.;
Vitrină cu aer laminar - 1 buc.;
Stand de sprijin cu rotile – 1 buc.;
Termocentrifugă – 1 buc.;
Microscop citire... Vezi detalii
Reparatia hidrantilor interiori din hala noua de reparatii locomotive, precum si refacere a tuturor racordurilor de alimentare cu apa ale acestora de la interior si de la exterior, conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Achizitie de Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA) pentru autovehiculele din dotarea I.T.P.F. Iasi - 2025
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 66516100-1 Servicii de asigurare de raspundere civila auto.
66518000 - Servicii de brokeraj şi... Vezi detalii
Furnizare echipamente IT și echipamente periferice, astfel:
LOT 1: Multifuncționale
LOT 2: Tablete grafice
LOT 3: Computeree
LOT 4: Videoproiectoare
Notă:
1. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari: 3 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor
2. Autoritatea contractantă va răspunde la... Vezi detalii
• APAVITAL S.A. Iași prin specificul activităţii sale de cel mai mare operator regional în domeniul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din regiunea de nord-est a României şi unul dintre cei mai mari operatori la nivel naţional, având o arie de acoperire de două judeţe (judeţele Iaşi şi Neamţ)... Vezi detalii
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune... Vezi detalii
Achizitia unui Lot echipamente si kituri robotice, Cod principal CPV: 30236000-2 Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2) include:
a) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj – 1 buc tip I
b) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Piese auto I.T.P.F. Iasi.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34300000-0 Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Reparatia hidrantilor interiori din hala noua de reparatii locomotive, precum si refacere a tuturor racordurilor de alimentare cu apa ale acestora de la interior si de la exterior, conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
FURNIZARE MOBILIER PENTRU LABORATOR, astfel:
LOT1: SCAUNE PENTRU LABORATORUL DE VITICULTURA, PROIECT CNFIS-FDI -2024-F 0246;
LOT2: VITRINE PENTRU LABORATOR, PROIECT CNFIS-FDI -2024-F 0249;
LOT3: MOBILIER DE LABORATOR PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI CNFIS-FDI -2024-F 0249
Notă:
1. Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici Cod principal CPV: 33696300-8 Reactivi chimici (Rev.2), 41 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informatiilor suplimentare in a 3- a zi... Vezi detalii
Furnizare lot mobilier este format din:
1 Mobilier STEAM (Masa si scaun) Buc 48
2 Mobilier imprimantă 3D Buc 2
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante al Colegiului Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi.... Vezi detalii
Se achiziționează servicii de asigurare conform Caiet de sarcini:
1.Asigurarea de răspundere civilă aeroportuară “ARIEL”
2.Asigurarea de răspundere civilă managerială “D&O LIABILITY
3.Asigurarea de Răspundere Civilă Generală “THIRD PARTY LIABILITY”
4.Asigurarea pentru accidente ale angajaților “EMPLOYEE... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii asigurari RCA.
Termen limita in care operatorii economici pot solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire = 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termen limita de raspuns a autoritatii... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Furnizare Unit de consultatie ORL CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform art. 160-161 din Legea 98/2016 si HG 419, termenul... Vezi detalii
Obiectul contractului: “ Servicii de reparaţii, revizii tehnice periodice şi întreţinere a utilajelor”, pe loturi, astfel:
Lot 1 _ Utilaje de săpat şi terasiere
Lot 2 _ Autospeciale N3
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana cel tarziu... Vezi detalii
Lotul de echipamente si accesorii uz didactic, Cod principal CPV: 39294000-9 Aparate şi echipamente utilizate în scopuri demonstrative (Rev.2), include:
a) Software/licente educational–licenta 3 ani – 28 buc
b) Platforma/licente e-learning 2 buc
c) Imprimanta 3D 2 buc
d) Mobilier imprimanta 3D 2buc
e) Suport mobil tabla... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de deszapezire pentru perioada sezonului rece 2024-2025 (cu utilaje de deszapezire, cu deservent). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsul la solicitarile de clarificari privind... Vezi detalii
Se vor achizitiona servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloace auto si vehicule speciale tractoare, echipate pentru uz aeroportuar, destinate întreținerii suprafețelor de mișcare sau inierbate, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate.
Valoare... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA DIN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA SI LABORATORUL DE ANALIZE MEDICALE CONFORM CAIETELOR DE SARCINI ANEXATE. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 3-a zi... Vezi detalii
Este necesară achiziţionarea pentru perioada 2024 - 2025 a lucrărilor pentru refacerea sistemului rutier ca urmare a intervenţiilor ce apar la reţelele de apă-canal și de înlocuiri de tronsoane. Amplasamentele pentru lucrările ce fac obiectul prezentului contract se regăsesc în zona Orașului Iași – pentru LOT 1,... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici, Cod principal CPV: 24900000-3 Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2), ,31 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Se vor achizitiona servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloace auto si vehicule speciale - Echipamente de deszapezire/degivrare de uz aeroportuar destinate intretinerii suprafetelor de miscare aeroportuare, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate.
... Vezi detalii
Mentenanta masini de ridicat conform caiet de sarcini - 4 loturi:
Lot 1 ”Mentenanta poduri rulante la Depoul Iasi si Depoul Suceava – 6 buc”,
Lot 2 ”Mentenanta grupuri de vinciuri de 20 t la Depoul Iasi, Depoul Suceava, SELC Bacau, Revizia Vagoane Iasi – 6 buc”,
Lot 3 ”Mentenanta grupuri de vinciuri mobile de 15 t la... Vezi detalii
Rest de executat lucrări suplimentare aferente investiției Reabilitare și modernizare zona de agrement C.A Rosetti-conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala:202.000,00 lei fara TVA
Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 6 zile... Vezi detalii