Unitatea Militara 01751 Rasnov achizitioneaza Acord cadru furnizare energie electrica la UM 01751 Rasnov pe o perioada de 12 luni
Acordul cadru presupune furnizarea de energie electrica la locațiile indicate de achizitor, conform precizărilor din caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesați vor putea solicita clarificări până cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Procedura de atribuire a acordului cadru de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea acordului cadru de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea acordului cadru făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelor publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia acordului cadru cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea acordului cadru de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Beneficiar: Str. Florilor, nr. 54, loc. Rasnov, jud. Brasov Descriere: Acordul cadru presupune furnizarea de energie electrica la locațiile indicate de achizitor, conform precizărilor din caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesați vor putea solicita clarificări până cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Procedura de atribuire a acordului cadru de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea acordului cadru de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea acordului cadru făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelor publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia acordului cadru cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea acordului cadru de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: TINMAR ENERGY Bucuresti judetul Bucuresti
RATBV S.A.doreste achiziționarea unui Kit Complet de Diagnoza Computerizata Profesională, cu Licența, pentru diagnoza sistemelor funcționale ale autovehiculelor in vederea reparării lor, in atelierele de service proprii.
Beneficiar: Brasov, str. Harmanului nr. 49 Descriere: RATBV S.A.doreste ... Vezi detalii
Furnizarea echipamentelor individuale de protecție contribuie la desfășurarea activității lucrătorilor societății în condiții de securitate și sănătate în muncă, prevenirea accidentelor de muncă și a îmbolnăvirilor profesionale.
Beneficiar: STR. HARMANULUI NR 49 Descriere: Furnizarea... Vezi detalii
Prezenta procedură își propune atribuirea unui contract de Furnizare echipamente și dotări in cadrul proiectului Modernizarea Scolii Gimnaziale nr.7 si a Retelei de strazi urbane, în vederea cresterii calitatii vietii în municipiul Fagaras, componenta A, cod SMIS 123133.
Detaliile privind achiziția se regăsesc în Caietul... Vezi detalii
Achizitia de carburanti (motorină si benzină) pe bază de carduri, pentru alimentarea parcului auto propriu, pentru o perioadă de 8 luni, cu posibilitate de prelungire pentru primele 4 luni din anul 2025. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări este cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea... Vezi detalii
Proiectul se va implementa in baza contractului de finantare nr. 1181DOT ⁄ 2023 incheiat cu Ministerul Educatiei, in cadrul PNRR, Pilonul VI. Politici pentru noua generatie/ Componenta C 15: Educație \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior \Investiția 13. Echiparea... Vezi detalii
Obiectivul principal al contractului este executia lucrarilor pentru investiția „Modernizare strazi in comuna Augustin, județul Brașov”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare.
Proiectul propune:
- Executie lucrari modernizare strazi in lungime totala de 4306 ml; inclusiv organizare de... Vezi detalii
Contractul vizeaza asigurarea de personal (manopera) pentru desfasurarea activitatii la obiectivele Canion Sapte Scari si Tiroliana Sapte Scari- Valea Sipoaia in anul 2024. RPLP SACELE R.A. va primi solicitari de clarificari pana in a 5-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si va raspunde solicitarilor de... Vezi detalii
Aceste produse sunt necesare pentru întreținerea interioară și exterioară a spațiilor din incinta societății FPCU - Feldioara, amenajări interioare, spații birouri și spații de depozitare, clădire birouri Secția Tehnologică, clădire Secție Electromecanică, clădiri ISSD etc.
Autoritatea contractanta va răspunde... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să achizitioneze execuție lucrări pentru investiția investiții ”Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei la Școala primară cu Grădiniță Criț, Sat Criț, Comuna Bunești, Județul Brașov”, proiect finanțat prin Programul Național de Redresare... Vezi detalii
Comuna Bod este formată din două sate, sat Bod și sat Colonia Bod care în prezent nu dispun de spații adecvate pentru recreere, socializare și pentru activități de joacă. Colonia Bod este o localitate aparținătoare Comunei Bod dezvoltată pe structura unei foste colonii industriale înființate de către patronatul... Vezi detalii
RATBV isi propune incheierea unui contract de furnizare a trei "Cricuri de canal pneumo - hidraulice cu ceplasare pe fundul canalului"
Beneficiar: Brasov, str. Harmanului, nr. 49 Descriere: Furnizarea a trei "Cricuri de canal pneumo - hidraulice cu deplasare pe fundul canalului" cu respectarea cerintelor... Vezi detalii
Elaborarea Planului Urbanistic General (P.U.G.) și a Regulamentului Local de Urbanism (R.L.U.) ale comunei Hoghiz va fi finanțat prin Buget Propriu.
Obiectivul general al proiectului este eficientizarea procesului de autorizare a construcţiilor şi oferirea de stabilitate şi transparenţă investiţiilor prin actualizarea în... Vezi detalii
POMPĂ GEMA OPTIFEED POWDER PUMP PP06 sau echivalent
Pompa Gema Optifeed Tip POWDER Pump PP06 asigură alimentarea constantă a cuptoarelor de reducere cu pulbere de octoxid de uraniu.
Autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de... Vezi detalii
Prezenta procedură își propune atribuirea unui contract de Furnizare echipamente și dotări in cadrul proiectului Modernizarea Scolii Gimnaziale nr.7 si a Retelei de strazi urbane, în vederea cresterii calitatii vietii în municipiul Fagaras, componenta A, cod SMIS 123133.
Detaliile privind achiziția se regăsesc în Caietul... Vezi detalii
ACHIZITIE PUBLICATII SPECIFICE UNEI BIBLIOTECI PUBLICE DIN PRODUCTIA EDITORIALA AUTOHTONA. SE VOR ACHIZITIONA PUBLICATII/DOCUMENTE DIN TOATE DOMENIILE: BELETRISTICA, BIOGRAFII, MEMORII, DREPT, ECONOMIE, ARTA, MEDICINA, FARMACIE, RELIGIE, DEZVOLTARE PERSONALA, STIINTA SI TEHNICA, STIINTE UMANISTE, IT COMPUTER, CARTI PENTRU COPII,... Vezi detalii
Comuna Prejmer implementeaza proiectul Reabilitarea, modernizarea și dotarea Gradăniței Prejmer n- cod SMIS 124233 , in baza contractului de finantare nr 4962/05.12.2019 , proiect finantat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 10 Îmbunătățirea Infrastructurii Educaționale, Prioritatea de... Vezi detalii
Servicii de gestionare fond forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti. Se vor depune oferte pentru intreaga cantitate de servicii solicitate si pentru materialele aferente anexelor 4,6 si 9 din caietul de sarcini. Categoriile de servicii, structura acestora,... Vezi detalii
Acord-cadru furnizare alimente in vederea bunei funcționări a Cantinei de Ajutor Social Fagaras. Procedura de atribuire se derulează pe 4 loturi și se va finaliza prin semnarea unui acord-cadru pentru furnizare produse pe o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitățile minime și maxime... Vezi detalii
Acord-cadru furnizare alimente in vederea bunei funcționări a Cantinei de Ajutor Social Fagaras. Procedura de atribuire se derulează pe 4 loturi și se va finaliza prin semnarea unui acord-cadru pentru furnizare produse pe o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic pentru fiecare lot. Cantitățile minime și maxime... Vezi detalii
Având în vedere faptul că F.P.C.U Feldioara S.R.L. nu deține la momentul actual niciun tractor rutier cu remorcă pentru efectuarea operațiilor de întreținere și curățenie, precum și intervențiile operaționale de remediere și/ sau reparare a defectelor apărute în care este necesară utilizarea tractorului,... Vezi detalii
Imobilul pentru care se solicită această lucrare este identificat prin plan de situație ridicare topografică.
- regim juridic: Terenul studiat se află în intravilanul comunei Homorod şi este în proprietatea comunei, conform CF 100134, avand suprafaţa de 869 mp.
- regim economic: amplasamentul se situează în zona de... Vezi detalii
Pachete alimente:
Ulei masline min 500ml
Suc min 1l
Cozonac cu crema de nuca si stafide min 700gr
Cutie bomboane ciocolata cu caramele min 238g
Miere poliflora min 900g
Alune/arahide min 300g
Figurina de ciocolata cu iepusar
Cutie cadou
cate 1300 de bucati din fiecare conform specificatii caiet de sarcini
Numar zile pana la care... Vezi detalii
Prin demararea procedurii de atribuire, autoritatea contractanta intentioneaza atribuirea contractului de achizitie publica in vederea executiei lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii privind „EFICIENTIZAREA ENERGETICA CLĂDIRE CASA DE CULTURA ORAS PREDEAL, JUDETUL BRASOV"
Amplasamentul este situat intravilanul... Vezi detalii
A. Serviciile ce fac obiectul contractului vizat sunt: Elaborarea DTAC Documentatii tehnice pentru avize/acorduri/autorizatii Elaborarea proiectului tehnic (PTh); Elaborarea proiectului de organizare a executiei (P.O.E.) Elaborarea detaliilor de executie (DDE); Verificarea tehnica a proiectarii; Asistenta tehnica din partea... Vezi detalii
Analizor carbon
Autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile.
Pentru informarea călătorilor la interiorul clădirii terminalului de transport (sală de așteptare, casierie), în cadrul acestei proceduri vor fi achiziționate:
a. Dezvoltare/extindere modul software sistem de informare pasageri;
b. Componentă hardware (1 buc. computer-controler) necesar transmiterii informației de la... Vezi detalii
Obiectivul principal al contractului este executia lucrarilor pentru investiția „Modernizare partial strada 15 Noiembrie, de la nr. 13, pana la strada Sergent Boieriu Nicolae, bl. 15A”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare.
Proiectul propune:
- Executie lucrari modernizare strazi in lungime... Vezi detalii
Sistem de digitizare în domeniul vizibil si infra-roșu apropiat pentru digitizarea artefactelor de patrimoniu cultural in cadrul proiectului PNRR (PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA), COMPONENTA C15: EDUCATIE, REFORMA 5: ADOPTAREA CADRULUI LEGISLATIV PENTRU DIGITALIZAREA EDUCATIEI, INVESTITIA 16: DIGITALIZAREA... Vezi detalii
Lot 1. SALOPETA ANTIACIDĂ ȘI ANTISTATICĂ
Salopeta antiacidă și antistatică este destinată purtării de către fiecare angajat din cadrul filialei la procesul de muncă pentru a-l proteja împotriva contactului cu substanţe chimice și a mai multor factori de risc de accidentare sau îmbolnăvire profesională.
Lot 2.... Vezi detalii