Universitatea de Vest din Timisoara achizitioneaza „Materiale de curatenie pe 3 loturi
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara pentru asigurarea în permanență de materiale necesare curateniei din spatiile de invatamant si cazare ale autoritatii contractante.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 3 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: in a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Locatiile indicate in Anexele 1, 2, 3 si 4 (Serviciul Administrativ si Serviciul Social) la caietul de sarcini de pe Lotul 3 Descriere: Conform caietului de sarcini si anexelor aferente de pe Lotul 3.
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara, în conformitate cu specificatiile identificate în Caietele de sarcini, pe fiecare lot în parte.
La cererea autoritatii contractante, ofertantii sunt obligati sa prezinte mostre din produsele ofertate in cel mult 5 zile lucratoare de la solicitare, conform caietelor de sarcini.
In baza contractelor ce se doresc a fi atribuite se vor furniza produsele pe 3 loturi, conform Caietelor de sarcini.
Contractele pot fi modificate in conditiile prevazute de art.221 lit.c) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Locatiile indicate in Anexele 1, 2, 3 si 4 (Serviciul Administrativ si Serviciul Social) la caietul de sarcini de pe Lotul 2 Descriere: Conform caietului de sarcini si anexelor aferente de pe lotul 2.
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara, în conformitate cu specificatiile identificate în Caietele de sarcini, pe fiecare lot în parte.
La cererea autoritatii contractante, ofertantii sunt obligati sa prezinte mostre din produsele ofertate in cel mult 5 zile lucratoare de la solicitare, conform caietelor de sarcini.
In baza contractelor ce se doresc a fi atribuite se vor furniza produsele pe 3 loturi, conform Caietelor de sarcini.
Contractele pot fi modificate in conditiile prevazute de art.221 lit.c) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 3. Beneficiar: Locatiile indicate in Anexele 1,2, 3 si 4 (Serviciul Administrativ si Serviciul Social) la caietul de sarcini de pe Lotul 1 Descriere: Conform caietului de sarcini si anexelor aferente de pe Lotul 1.
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara, în conformitate cu specificatiile identificate în Caietele de sarcini, pe fiecare lot în parte.
La cererea autoritatii contractante, ofertantii sunt obligati sa prezinte mostre din produsele ofertate in cel mult 5 zile lucratoare de la solicitare, conform caietelor de sarcini.
In baza contractelor ce se doresc a fi atribuite se vor furniza produse pe 3 loturi, conform Caietelor de sarcini.
Contractele pot fi modificate in conditiile prevazute de art.221 lit.c) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Scopul principal al proiectului il reprezinta modernizarea infrastructurii educationale a unitatii de invatamant Scoala Gimnaziala „Milivoi Trifunschi”, prin dotarea cu mobilier a salilor de clasa, in corelare cu analiza nevoilor si in conformitate cu legislatia in vigoare. De asemenenea proiectul vizeaza promovarea egalitatii... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect: Servicii de catering pentru Școala gimnazială Nestor Oprean nr. 2 conform Programului Național ”Masă Sănătoasă” (contractul cuprinde prestarea serviciilor de catering pentru... Vezi detalii
Obiectul contractului de servicii de catering ce urmează a fi încheiat constă în furnizarea de masa calda pentru elevi,conform Program National "MASA SANATOASA" pentru LICEUL TEORETIC ”SFINTII KIRIL SI METODII”, comuna Dudestii Vechi , jud. Timis.An 2024.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de... Vezi detalii
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare SCUTECE DE UNICĂ FOLOSINŢĂ şi ABSORBANTE IGIENICE SAU TAMPOANE, cod CPV 33751000-9,, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Procedura se va finaliza prin... Vezi detalii
Lucrări de reabilitare interioară/exterioară Birouri Secția Autobuze, nr. inv. STPT/PMT 12048/19310 și a unei părți din Clădirea halei de reparații a două autobuze, nr. inv.12127/19317”
Beneficiar: Calea Stan Vidrighin nr.2, Timişoara Descriere: Lucrări de reabilitare interioara/exterioară... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor „Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale „Sorin Titel”, Comuna Margina” – smis 122623 si „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice... Vezi detalii
Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2024 iar cantitate maxima pana la30.04.2025.Valoare minima este valoarea estimata fara suplimentari ,pana la 31.12.2024,valoarea maxima reprezinta valoarea totala maxima a contractului ,care include si suplimentarile, pana... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0966
Mobilierul achizionat în... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia unui număr de 210 dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de calatorie pentru dotarea patrulelor din cadrul structurilor Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timișoara.
Solicitările de clarificări din partea ofertanţilor se vor... Vezi detalii
Descrierea trecerilor la nivel - Situația actuală:
Lot 1 - Trecerea la nivel km 7+503, linia C.F. 125 Timișoara Sud-Buziaș
Trecerea la nivel de la Km 7+503 se află pe linia C.F. 125 Timișoara Sud – Buziaș, între stațiile Semenic și Urseni, la intersecția cu drumul comunal DC 98 (Strada Nicolae Botoca), județul Timiș,... Vezi detalii
Prezenta procedura a facut obiectul unor altor achizitii (CN1061647/10.11.2023, CN1066411/14.03.2024 si CN1069418/30.05.2024), lot care a fost anulat intrucat au fost depuse doar oferte inacceptbile si/sau neconforme.
Prin prezentul contract se vor achiziționa MICROBUZE ELECTRICE pentru transportul elevilor din învățământul... Vezi detalii
Prestatorul va asigura Servicii de întreținere a fotocopiatoarelor cu plata în funcție de numărului de pagini printate, pentru echipamentele prevazute in caietul de sarcini, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 2 ani.
Numarul de operatori economici cu care se va încheia acordul–cadru este: 1
Frecventa si... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera - V.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
D.S. Timis va reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile de la data... Vezi detalii
Aparate de stomatologie
lot 1 Unit stomatologic pentru stangaci, cu furtunele pe jos, 5 buc
lot 2 Scanner facial MetiSmile Shining sau echivalent, Cuptor ceramic programabil EP3010 cu Pompă vacuum VP5 Ivoclar Vivadent sau echivalent, Soclator MT3 cu Disc Marathon Renfert sau echivalent, Vaporizator cu umplere automata ,Power... Vezi detalii
Aparate de stomatologie
lot 1 Unit stomatologic pentru stangaci, cu furtunele pe jos, 5 buc
lot 2 Scanner facial MetiSmile Shining sau echivalent, Cuptor ceramic programabil EP3010 cu Pompă vacuum VP5 Ivoclar Vivadent sau echivalent, Soclator MT3 cu Disc Marathon Renfert sau echivalent, Vaporizator cu umplere automata ,Power... Vezi detalii
Lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri se referă la lucrări de canalizare, instalații de alimentare cu apă caldă și rece, stație de pompare pentru ridicarea presiunii apei reci pe tronsonul 4, instalația de hidranți așa cum sunt descrise în caietul de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari... Vezi detalii
Furnizarea de suport alimentar (maxim 24.150 bucăți) în cadrul Programului național „Masă sănătoasă”, pentru pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Tomnatic, în fiecare zi de curs aferentă anului calendaristic 2024-2025 (perioadele de furnizare: 9 septembrie 2024 ÷ 20 decembrie 2024. Valoarea maximă a... Vezi detalii
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER IINTERN SI EXTERN A LOTURILOR DE JUCATORI AI SECTIILOR SPORTIVE ALE SCM TIMIŞOARA – [AN 2024]
Conform Caiet de Sarcini
Numar total de kilometri necesari 45.572,00
Perioada contract 01.08.2024 – 31.12.2024
Numarul total de kilometri si valoarea contractata este maximala, aceasta... Vezi detalii
ACHIZIȚIE DOTARI ATELIER PRACTICA IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la... Vezi detalii
ACHIZIȚIE ECHIPAMENT IT IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de... Vezi detalii
În baza contractului care se va încheia vor fi achiziționate bonuri valorice pentru carburant auto (motorină și benzină), în vederea utilizării acestora pentru autoturismele din parcul ISU Banat al județului Timiș, Serviciul Teritorial pentru Probleme Speciale Timiș, Centrul Militar Zonal Timiș în anul 2024, în... Vezi detalii
În baza contractului care se va încheia vor fi achiziționate bonuri valorice pentru carburant auto (motorină și benzină), în vederea utilizării acestora pentru autoturismele din parcul ISU Banat al județului Timiș, Serviciul Teritorial pentru Probleme Speciale Timiș, Centrul Militar Zonal Timiș în anul 2024, în... Vezi detalii
În baza contractului vor fi executate lucrările aferente obiectivului de investiţii: „Renovare energetică moderată a clădirilor Corp 6 și Corp 7 - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă ”Alexandru Roșca”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini (incl. anexe), parte integrantă a documentației de... Vezi detalii
Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor de securitate si echipamente VIDEO in subunitatile S.R.T.F.C. Timisoara, aceste servicii fiind necesare pentru:
- reducerea riscului de sustragere de bunuri, valori banesti sau materiale diverse din subunitatile S.R.T.F.C. Timisoara in conditiile neimplermentarii unor... Vezi detalii
Atribuirea contractului de lucrări – Desființare pod existent și construire pod nou: Pod pe DJ 584A, km 0+766, la Găvojdia, comuna Găvojdia”, Pe amplasamentul existent, situat în comuna Găvojdia, județul Timiș, se propune înlocuirea podului existent care traversează pârâiul Spaia în zona centrală a localității... Vezi detalii
Contract privind achizitia de 5 bucati autoturisme hibrid pentru parcul auto al DGRFP Timisoara.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari,inainte de data limita de depunere a ofertelor = 7 zile;
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Servicii de transport specializat al bunurilor care alcătuiesc patrimoniul Muzeului Național al Banatului, localitatea Timișoara, str. Piața Huniade nr. 1 în noua locație situată în Timișoara, Calea Buziașului nr. 11A.
Beneficiar: Servicii de transport specializat al bunurilor care alcătuiesc patrimoniul... Vezi detalii
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, este: Întocmire documentaţie tehnico-economice Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie (P.Th.),... Vezi detalii
Furnizarea de suport alimentar (maxim 11.480 bucăți) în cadrul Programului național „Masă sănătoasă”, pentru pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, în fiecare zi de curs aferentă anului calendaristic 2024-2025 (perioadele de furnizare: 9 septembrie 2024 ÷ 20 decembrie 2024. Valoarea maximă a... Vezi detalii