SPITALUL MUNICIPAL SACELE achizitioneaza Analizor automat biochimie si turbidimetrie
In contextul epidemiologic acutal generat de virusul SARS COV2 Covid19 Sptalul Municipal Sacele doreste achizitionarea de aparatura, echipamente de laborator analize umane in vederea depistarii si tratarii pacientilor infectati cu virusul COVID19 dar si pentru pacinetii care sufera de alte boli ce pot fi diagnosticate cu ajutorul aparatelor, echipamentelor de laborator.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 8 zile. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari va fi de pana la 6 zile.
Beneficiar: Str. Oituz Nr.54 , Mun.Sacele Jud. Brasov Descriere: Achizitie aparat biochimie Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ROCHE ROMANIA Bucuresti judetul Bucuresti
RATBV isi propune incheierea unui contract de furnizare a trei "Cricuri de canal pneumo - hidraulice cu ceplasare pe fundul canalului"
Beneficiar: Brasov, str. Harmanului, nr. 49 Descriere: Furnizarea a trei "Cricuri de canal pneumo - hidraulice cu deplasare pe fundul canalului" cu respectarea cerintelor... Vezi detalii
ACHIZITIE PUBLICATII SPECIFICE UNEI BIBLIOTECI PUBLICE DIN PRODUCTIA EDITORIALA AUTOHTONA. SE VOR ACHIZITIONA PUBLICATII/DOCUMENTE DIN TOATE DOMENIILE: BELETRISTICA, BIOGRAFII, MEMORII, DREPT, ECONOMIE, ARTA, MEDICINA, FARMACIE, RELIGIE, DEZVOLTARE PERSONALA, STIINTA SI TEHNICA, STIINTE UMANISTE, IT COMPUTER, CARTI PENTRU COPII,... Vezi detalii
Având în vedere faptul că F.P.C.U Feldioara S.R.L. nu deține la momentul actual niciun tractor rutier cu remorcă pentru efectuarea operațiilor de întreținere și curățenie, precum și intervențiile operaționale de remediere și/ sau reparare a defectelor apărute în care este necesară utilizarea tractorului,... Vezi detalii
Imobilul pentru care se solicită această lucrare este identificat prin plan de situație ridicare topografică.
- regim juridic: Terenul studiat se află în intravilanul comunei Homorod şi este în proprietatea comunei, conform CF 100134, avand suprafaţa de 869 mp.
- regim economic: amplasamentul se situează în zona de... Vezi detalii
Pachete alimente:
Ulei masline min 500ml
Suc min 1l
Cozonac cu crema de nuca si stafide min 700gr
Cutie bomboane ciocolata cu caramele min 238g
Miere poliflora min 900g
Alune/arahide min 300g
Figurina de ciocolata cu iepusar
Cutie cadou
cate 1300 de bucati din fiecare conform specificatii caiet de sarcini
Numar zile pana la care... Vezi detalii
Pentru informarea călătorilor la interiorul clădirii terminalului de transport (sală de așteptare, casierie), în cadrul acestei proceduri vor fi achiziționate:
a. Dezvoltare/extindere modul software sistem de informare pasageri;
b. Componentă hardware (1 buc. computer-controler) necesar transmiterii informației de la... Vezi detalii
Obiectivul principal al contractului este executia lucrarilor pentru investiția „Modernizare partial strada 15 Noiembrie, de la nr. 13, pana la strada Sergent Boieriu Nicolae, bl. 15A”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare.
Proiectul propune:
- Executie lucrari modernizare strazi in lungime... Vezi detalii
Obiectivul contractului de achizitie publica este furnizarea echipamentelor pentru obiectivul ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN UAT ORAȘUL RUPEA”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor... Vezi detalii
Acordul cadru presupune furnizarea de energie electrica la locațiile indicate de achizitor, conform precizărilor din caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici... Vezi detalii
Acordul cadru presupune furnizarea de energie electrica la locațiile indicate de achizitor, conform precizărilor din caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici... Vezi detalii
Achizitie prestari servicii de exploatare forestiera masa lemnoasa la drum auto pentru nevoi locale la:
LOT 1 – 2400193500060, volum de exploatat 362,45 mc; Valoarea estimata fara TVA: 40460,29 RON
LOT 2 – 2400193500070, volum de exploatat 254,68 mc; Valoarea estimata fara TVA: 30266,17 RON;
LOT 3 – 2400193500080, volum de... Vezi detalii
Atribuire contract de furnizare: energie electrică MT, cod CPV 09310000-5 Electricitate, punct consum amplasat în sectorul de activitate ale spitalului, cu incheierea unui contract pentru o perioada de 9 (noua) luni
POD 594020100002888922, serie contor 2825372 si 2825378
Termenul limita pana la care operatorii economici pot... Vezi detalii
Achiziția de gaze naturale este necesară în procesul de producție din cadrul F.P.C.U. Feldioara S.R.L., proces în urma căruia se va realiza producerea de pulbere sinterizabilă de UO2.
Autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data... Vezi detalii
Regia Publica Locala a Padurilor SACELE RA intentioneaza achizitionarea de carburanti ( 35.651 litri motorina si 4.744 litri benzina ) necesari alimentarii parcului auto pe care il detine. Se solicita ca ofertantii sa asigure livrarea carburantilor pe baza de carduri corporative. Procedura se va finaliza cu incheierea unui contract... Vezi detalii
Achizitie servicii pentru silvicultura – lucrari de impaduriri, de intretinere pana la reusita definitiva, de ingrijire a arboretelor tinere, de ajutorare a regenerarii naturale, protectia padurilor
Furnizare usi metalice ignifuge pentru executia lucrarilor de “Amenajari
In vederea autorizarii ISU in unitati de invatamant”Gradinita nr 23 si Gradinita 25
Beneficiar: BRASOV Descriere: furnizare de materiale usi metalice ignifuge pentru executia lucrarilor de “Amenajari
In vederea autorizarii... Vezi detalii
Furnizarea echipamentelor individuale de protecție contribuie la desfășurarea activității lucrătorilor societății în condiții de securitate și sănătate în muncă, prevenirea accidentelor de muncă și a îmbolnăvirilor profesionale.
Obiectul acordului-cadru de achizitii consta in prestarea serviciilor de iasistenta tehnica, mentenanta , administrare si configurare pentru programul informatic HOSPITAL MANAGEMENT SOLUTION
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta... Vezi detalii
Contractul vizeaza executia manoperei de plantare in gropi a puietilor forestieri de talie mica, pe suprafata de 16,0 ha.(impaduriri) si efectuarea completarilor curente in regenerari artificiale cu 15.450,00 puieti. Totodata se vor executa si lucrarile de pregatire a terenului in vederea impaduririi, depozitarea puietilor in... Vezi detalii
Prin acest proiect se propune modernizarea sistemului rutier, a dispozitivelor de preluare a apelor pluviale, modernizarea trotuarelor si a semnalizarii rutiere. In conformitate cu ridicarea topografica, lungimea totala ce va fi modernizata este de 5633.27 m, localitatiile Dridif si Voivodeni Comuna Voila, din care Drumul Comunal... Vezi detalii
Execuție lucrări si dotari aferente pentru obiectivul „Schimbare de destinație din PT4 situat în Municipiul Brașov str. Dobrogea nr. 58 în Centru de Asistență Comunitară, refuncționalizarea, reabilitarea,modernizarea și dotarea obiectivului ”. Pentru schimbare de destinație din PT4 situat în Municipiul Brașov str.... Vezi detalii
Tipurile de servicii silvice ce se cer a fi prestate sunt urmatoarele:
• Servicii de: Împăduriri integrale si completari curente
Programarea executiei serviciilor:
1. Impaduriri integrale 15.03.2024 – 15.04.2024
2. Completari curente 15.03.2024 – 15.04.2024
Prestari servicii pentru silvicultura: Impăduriri integrale si... Vezi detalii
Produsele solicitate sunt utilizate în laboratoarele FPCU Feldioara S.R.L., pentru realizarea cerinţelor funcţionale ale aparatelor de analize chimice şi fizice complexe. Metodele de analiză chimice şi fizice care utilizează aceste aparate sunt conforme cu prevederile documentaţiilor Sistemului de management al calităţii... Vezi detalii
Obiectivul contractului de achizitie publica este furnizarea echipamentelor pentru obiectivul ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN UAT ORAȘUL RUPEA”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor... Vezi detalii
RATBV iși propune realizarea unui „ Post de transformare electric – Infrastructura de garaj RATBV S.A. – Harmanului 49” care cuprinde lucrari electrice specifice de construire și echipare a unui PT 20/0,4 KV, conexiune cabluri subterane de alimentare medie tensiune din PC existent.
Conform documentației tehnice se vor executa lucrări pentru realizarea obiectivului : “INSTALAȚIE DE DETECȚIE A ÎNCEPUTULUI DE INCENDIU LA CLĂDIREA STAȚIEI CF ALBA IULIA (execuţie)”.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de... Vezi detalii
RATBV iși propune realizarea unui „ Post de transformare electric – Infrastructura de garaj RATBV S.A. – Harmanului 49” care cuprinde lucrari electrice specifice de construire și echipare a unui PT 20/0,4 KV, conexiune cabluri subterane de alimentare medie tensiune din PC existent.
Sistemul AVL reprezintă o componentă critică a activității RATBV SA întrucât acesta asigură monitorizarea în timp real a circulației mijloacelor de transport public și dirijarea acestora în condiții normale de circulație sau în situațiile în care apar perturbări neprevăzute cauzate de trafic, incidente sau alte... Vezi detalii
Lucrările de execuție ce fac obiectul contractului: ,,REABILITARE MODERATĂ A ȘCOLII GIMNAZIALE DIN SAT PREDELUȚ, COMUNA BRAN, JUDEȚUL BRAȘOV” , asa cum sunt ele descrise in PTH-ul atasat la documentatia de atribuire.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de... Vezi detalii
Gaze naturale
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de... Vezi detalii