Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Cluj achizitioneaza Achizitie de servicii de furnizare de formatori/instructori preparatori formare pentru CRFPA Cluj
Furnizarea de formatori/ instructori preparatori formare/specialisti, pentru asigurarea activitatilor de instruire/ redactare documentaţie (suport de curs/ programa de pregatire profesionala/ proiect didactic), servicii de consultanță în domeniul formării profesionale, necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala, organizate de catre Centrul Regional de Formare Profesionalã a Adultilor Cluj in anul 2024.
Beneficiar: Regiunea de dezvoltare Nord-Vest, judeţul Suceava şi judeţele Gorj, Neamţ, Vaslui şi altele în funcţie de solicitarile Agenţiilor Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă Descriere: - In conformitate cu bugetul alocat si planul de formare profesionala pentru anul 2024, numarul total de cursuri estimate a fi efectuate de catre formatori/ instructori preparatori formare furnizati de firma castigatoare a acodului cadru va fi de 207 cursuri, respectiv incepute in perioada ianuarie-aprilie 2024 - 67 cursuri, iar in perioada mai - decembrie 2024 - 140 cursuri.
- Valoarea estimată a contractului pentru perioada mai - decembrie anul 2024 este de 900.000 lei.
- Mentionam ca in situatia prelungirii acodului cadru cu maxim 4 luni, respectiv 01.01.2025 – 30.04.2025 valoarea estimată suplimentar este de 450.000 lei.
La solicitarea pietei muncii, serviciile de formare profesionala se pot extinde, in limita bugetului alocat sau in cazul suplimentarii bugetului, si pentru alte calificari/ocupatii decat cele mentionate in Anexele nr. 1, caz in care se va pastra tariful orar din contract. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ASCENDO Ramnicu Valcea judetul Valcea
Obiectul achiziției este Servicii de „Mentenanță echipamente control de securitate EDS Standard 3”
Descrierea serviciilor este disponibilă în secțiunea Caiet de sarcini din cadrul prezentei Documentații de atribuire.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: 6 zile... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de Delegarea serviciului de iluminat public in comuna Gilau, judetul Cluj”.
În baza contractului vor fi asigurate serviciile de
- aducerea si mentinerea in parametri ai sistemului de iluminat public in comuna Gilau
- operarea... Vezi detalii
Furnizare autoturisme in sistem leasing financiar:
- autovehicul N1 - 4 buc
- autoutilitară - 2 buc
COMPANIA DE APA ARIES S.A. în calitate de Entitate contractantă dorește achiziționarea de autovehicule si autoutilitare. Acestea vor fi utilizate de către sectoarele de producție pentru asigurarea desfășurării activității... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 208 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială Nires, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,... Vezi detalii
Servicii de închiriere a unui spațiu/depozit , pentru depozitarea decorurilor si recuzitei aparținând spectacolelor instituției, conform caietului de sarcini.
Beneficiar: OPERA NATIONALĂ ROMÂNĂ CLUJ NAPOCA, P-TA ȘTEFAN CEL MARE , NR.20, JUD. CLUJ Descriere: Servicii de închiriere spații de... Vezi detalii
ACORD CADRU - SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE -RCA pentru vehiculele din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Avram Iancu” al judeţului Cluj pentru o perioadă de un an. În perioada derulării Acordului cadru, se vor încheia mai multe contracte subscvente, în funcție de necesitățile și... Vezi detalii
Servicii de mentenanță pentru echipamentele informatice din rețeaua IT a Consiliului Județean Cluj, conform cerințelor caietului de sarcini. Autoritatea contractantă va achiziționa servicii de mentenanță a echipamentelor IT, atât din rețeaua proprie cât și din cele ale unitaților subordonate, întrucât aparatul de... Vezi detalii
Servicii de catering în cadrul programului „Masa sănătoasă”, conform H.G. nr. 24/2024 privind instituirea Programului național „Masă sănătoasă”, a O.U.G. nr. 105 din 30 iunie 2022 privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unități... Vezi detalii
Cladirea se afla in intravilanul localitatii Poieni. Suprafaţa terenului este de 2.953,00 mp şi are o formă neregulată. Terenul este liber de sarcini şi are categoria de folosinţă curţi construcţii. Pe terenul înscris în C.F. nr. 53878 Poieni şi cu nr. Cad. 53878 regăsim construcţia având nr. cad. 53878-Cl- sediul... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 388 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială Frata, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,... Vezi detalii
Marire grad siguranta Statia 20/6 kV Ploiesti Sud COR MT/JT Ploiesti- SDEE Ploiesti (imprejmuire statie)
Beneficiar: Statia Ploiesti Sud Descriere: Sinteza lucrarilor propuse:
Eliberarea amplasamentului si realizarea sapaturilor;
Turnarea betonului in fundatie de beton;
Monolitizarea stalpilor prefabricati... Vezi detalii
Furnizare tuburi prefabricate din beton armat, conform caietului de sarcini.
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare cu 3 zile înainte de... Vezi detalii
Videoproiectoare, Display videowall - 2 loturi, conform specificatiilor solicitate prin caietului de sarcini.
Lot 1 - Videoproiectoare
Lot 2 - Display videowall
Coduri CPV : 38652120-7-Videoproiectoare (Rev. 2), 30231300-0 - Ecrane de afisare (Rev. 2)
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect: Proiectare (intocmire DTAC+ obtinere Autorizatie de construire-AC, obtinere avize, acorduri) si executie:
"Lucrari de intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica hala depozitare materiale de constructii, amplasata in municipiul Focsani,... Vezi detalii
Obiectul acordului-cadru îl constituie achizitia de clorură ferică. Produsul se va utiliza de către Compania de Apă Someș S.A în activitatea pe care o desfasoară ca operator regional al sistemului de apă și canalizare. Clorura ferica este un coagulant chimic care se foloseste in procesul de tratare a apei uzate, la Statia... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie Achizitie Piatra sparta, in vederea executarii lucrarilor de reparatii strazi in municipiul Dej
Valoarea estimată a achiziţiei: 881.000 lei,
Cantitatea estimata:
Denumire produs Cantitate
- piatră spartă 25-40 6.000 to
- piatră spartă 8-16;16-25 1.200 to
- savura... Vezi detalii
SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE MAGURI RACATAU DIN COMUNA MAGURI RACATAU, JUD. CLUJ
in cadrul programului “Programul Național „Masă sănătoasă” (PNMS)”
Beneficiar: Comuna Maguri Racatau Descriere: SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE MAGURI... Vezi detalii
Mentenanta sursa nanolockspray spectometru de masa Synapt UGA528 conform caietului de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile (sase zile). Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte... Vezi detalii
Cladirea se afla in localitatea Bologa, comuna Poieni, judetul Cluj, aflandu-se in intravilanul localitatii Bologa; Regimul de inaltime este P+1E cu o suprafata construita de 638 mp si o duprafata desfasurata 810,30 mp. Forma cladiri in plan este sub forma de U cu latura scurta relativ paralele cu drumul de acces. Accesul in cladire... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investitii „Renovarea energetică moderata a blocului I4 din comuna Gilău, judetul Cluj”.
Potrivit devizului general parte integranta a proiectului tehnic, valoarea... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investitii „Renovarea energetică moderata a blocului E5 din comuna Gilău, judetul Cluj”.
Potrivit devizului general parte integranta a proiectului tehnic, valoarea... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investitii „Renovarea energetică moderata a blocului E8 din comuna Gilău, judetul Cluj”.
Potrivit devizului general parte integranta a proiectului tehnic, valoarea... Vezi detalii
SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE BONȚIDA DIN COMUNA BONȚIDA, JUD. CLUJ
In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
SCOALA GIMNAZIALA BONȚIDA, avand in compunere:
Școala Gimnazială BONȚIDA – 251 beneficiari, Str. Stefan Emilian ,nr. 271 localitatea Bonțida,Comuna BONȚIDA,... Vezi detalii
SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE ICLOD DIN COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ
In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
Beneficiar: Comuna Iclod Descriere: SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE ICLOD DIN COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ
In cadrul... Vezi detalii
În situația in care apar avarii în sistemul de alimentare cu apă şi canalizare administrat de Compania de Apă Someș S.A., pentru eliminarea acestora este necesar să se intervină pe rețelele defecte, prin spargerea străzilor, trotuarelor sau spațiilor verzi (după caz).
După efectuarea lucrărilor de intervenții și... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 358 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială „Liviu Dan” Mociu, , în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei- MASA CALDA (felul 2 +1 fruct) pentru un număr de 149 beneficiari ai sistemului de învățământ din Școala Gimnazială Așchileu Mare , , în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în... Vezi detalii
Servicii de reparare şi întreţinere a utilajelor/autovehiculelor /vehiculelor cu destinație specială necesare întreținerii lucrărilor de reparare în regim de urgență a elementelor de siguranța circulației (parapeți de siguranță-poduri, podețe), conform cerințelor din documentația de atribuire
Orice operator... Vezi detalii
Furnizarea de formatori/ instructori preparatori formare/specialisti, pentru asigurarea activitatilor de instruire/ redactare documentaţie (suport de curs/ programa de pregatire profesionala/ proiect didactic), servicii de consultanță în domeniul formării profesionale, necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de... Vezi detalii
Prestarea de servicii de pază pentru parking-urile de cartier, conform cerințelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata totala a acordului-cadru este de 3.000.000 lei fara TVA. Obiectul contractului și valoarea estimată: îl constituie prestarea de servicii de pază, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.... Vezi detalii