COMUNA SEICA MICA achizitioneaza Servicii de catering, respectiv prepararea și livrarea zilnică a mesei calde pentru elevii Școlii Gimnaziale Șeica Mică, pe parcursul anului 2024
Obiectivul general al contractului: furnizarea către elevii din structura Școlii Gimnaziale Șeica Mică a meselor calde zilnice, acordate în baza HG 24/2024. În vederea implementării obiectivului mai sus menționat, autoritatea contractantă urmează să atribuie contractul de servicii.
Termenul-limită până la care operatorii economici pot depune solicitări de clarificare asupra documentației de atribuire: 4 zile înainte de termenul-limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare asupra documentației de atribuire cu 3 zile înainte de termenul-limită de depunere a ofertelor.
Beneficiar: Șeica Mică Descriere: Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de catering, rrespectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a mesei calde pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale Șeica Mică, jud. Sibiu, în perioada desfășurării activității didactice, în anul 2024. Prestatorul se obligă să asigure zilnic pregătirea, prepararea şi livrarea meselor calde pentru preșcolarii si elevii care frecventează cursurile Școlii Gimnaziale Șeica Mică, în perioada desfășurării activității didactice în anul 2024, respectiv 127 de zile estimate pentru anul 2024, în cantităţile şi conţinutul caloric stabilite prin HG 24/2024. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
În cadrul contractului ce face obiectul prezentei proceduri se solicită:
1. Elaborare propunere de concept
2. Elaborarea documentației tehnice pentru autorizarea executiei lucrării D.T.A.C, D.T.O.E., inclusiv obtinerea avizelor, studiilor, autorizațiilor și acordurilor necesare emiterii autorizației de... Vezi detalii
Entitatea contractantă intenționează să încheie un contract sectorial având ca obiect "Service telefoane mobile", conform documentatiei de atribuire.
Data limită pâna la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire, este a 8-a zi... Vezi detalii
Proiectul se va implementa in baza contractului de finantare nr. 334DOT ⁄ 2023 incheiat cu Ministerul Educatiei, in cadrul PNRR, Pilonul VI. Politici pentru noua generatie/ Componenta C 15: Educație \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior \Investiția 13. Echiparea... Vezi detalii
- Întocmirea documentatii necesare pentru obtinerea avizelor/ acordurilor necesare si executiei lucrarilor inclusiv DTAC/PAC;
- Întocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie;
- verificarea documentatiilor tehnice de catre specialisti verificatori de proiecte atestati conform legislatiei in vigoare;
- asistenta... Vezi detalii
În cadrul unitatilor de invatamant de pe raza Comunei Iacobeni își desfășoară activitatea în prezent un numnăr de 410 de elevi. Majoritatea dintre acestia provin din familii sarace sau aflate in pragul saraciei. Programul National Masa sanatoasa are ca scop sprijinirea accesului la educație al tuturor copiilor, prin crearea... Vezi detalii
În cadrul unitatilor de invatamant de pe raza Comunei Iacobeni își desfășoară activitatea în prezent un numnăr de 691 de elevi. Majoritatea dintre acestia provin din familii sarace sau aflate in pragul saraciei. Programul National Masa sanatoasa are ca scop sprijinirea accesului la educație al tuturor copiilor, prin crearea... Vezi detalii
Se urmareste achiziția pompele deoarece sunt necesare la operațiile de mentenanța – gresare joncțiunilor, crucilor cardanice si altor puncte la care utilajele sunt prevazute cu capete gresoare.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Autoritatea Contractanta va... Vezi detalii
Aditivul Ad-Blue este necesar pentru reducerea noxelor din gazele de esapament de la autovehiculele diesel de mare tonaj, echipate cu tehnologie SCR (reducere catalitica selectiva), in vederea conformarii cu normele Euro IV , Euro V si Euro VI.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP... Vezi detalii
Obiectivul general al contractului: furnizarea către elevii din structura Școlii Gimnaziale Șeica Mică a meselor calde zilnice, acordate în baza HG 24/2024. În vederea implementării obiectivului mai sus menționat, autoritatea contractantă urmează să atribuie contractul de servicii.
Termenul-limită până la care... Vezi detalii
Achizitionare miniexcavator pe senile.
Orice solicitare de clarificari se va transmite in SEAP (https://e-licitatie.ro ).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor... Vezi detalii
Servicii de transport aerian de pasageri, cu voiaj-ticketing prin procurare bilete de avion necesare transportului de pasageri/recuzita (bagaje), a participantilor la festivaluri si turnee artistice international si national. Se va încheia acord cadru cu maxim 5 operatori economici, iar ulterior contracte subsecvente cu respectarea... Vezi detalii
Entitatea Contractanta urmărește achiziția de Servicii de curatenie la sediul SNGN Romgaz SA situat in Piata C.I.Motas nr.4, Medias, judetul Sibiu. Obiectul Contractului il reprezintă achiziția de servicii de curatenie.
In acest sens, așteptările Entității Contractante în legătură cu modul de derulare a activităților... Vezi detalii
In cadrul proiectului ,,Achizitia de utilaje si echipamente specializate pentru serviciile publice - Buldoexcavator multifunctional” finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2014-2020, LEADER – Submasura 19.2 „Sprijin pentru implementarea actiunilor in cadrul Strategiei de Dezvoltare Locala” , Masura MP3/DI 6B... Vezi detalii
Entitatea contractantă intenționează să încheie un contract sectorial având ca obiect Conducta de transport gaze naturale Tetila-Horezu-Râmnicu Vâlcea (inclusiv alimentare cu energie electrică, protecție catodică și fibră optică), PT nr. TG_INV_10632/2022.
Data limită până la care operatorii economici au dreptul de... Vezi detalii
Obiectivul general al proiectului este înființarea unei pepiniere moderne de producere containerizată de material forestier de reproducere, de o calitate superioară, care să aibă o prindere de 100%, cu o capacitate de puieți per ciclu de producție, ciclu de producție redus la durata de 1 an. Pe suprafața de teren pe care... Vezi detalii
Obiectivul general al proiectului este înființarea unei pepiniere moderne de producere containerizată de material forestier de reproducere, de o calitate superioară, care să aibă o prindere de 100%, cu o capacitate de puieți per ciclu de producție, ciclu de producție redus la durata de 1 an. Pe suprafața de teren pe care... Vezi detalii
Obiectul contractului pentru care urmează a se demara achiziția îl constituie „REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU, care vizează reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți servicile publice prestate din Comuna Rau Sadului, Județul Sibiu, Proiect nr.... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de „MATERIAL DENDROFLORICOL 2024” necesar activităţii de amenajare şi întreţinere a zonelor verzi de pe raza Municipiului Mediaş în anul 2024, respectiv pentru etapa I de plantare (perioada de primăvară) - (Begonia big Pink, Begonia big Red, Begonia big White, Sunpatiens... Vezi detalii
Obiectivul contractului de achizitie publica este furnizarea echipamentelor pentru obiectivul ”DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN UAT ORAȘUL AGNITA”, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor... Vezi detalii
Furnizare aparatură multimedia interactivă este necesară implementării activității A.3. Dezvoltarea și implementarea planului de valorificare culturală și economică a Casei Artelor, sub-activitățile A.3.1. Program expozițional A.3.2. Programeducațional A.3.4. Program accesibilizare și A.3.5 Program de servicii... Vezi detalii
Executie lucrari in cadrul proiectului: ” Renovare energetică moderată a blocului de locuințe BL 48, scara A+B str. Govora, nr. 4 si blocului de locuinte str. 1 Decembrie, nr. 22” - cod proiect C5-A3.1-666
Obiectivul general al achiziției îl reprezintă satisfacerea cerințelor de consum si a exigentelor de calitate impuse... Vezi detalii
Furnizare mixtura asfaltica BAPC 16 utilizata la lucrarile de executie si reparatie a imbracamintii asfaltice, loco statie asfalt, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a achizitiei: 675.250,00 lei, fara TVA, pentru cantitatea maxima estimata de 1.850,00 tone pe o perioada de 12 luni. Numarul de... Vezi detalii
Entitatea contractantă intenționează să încheie un contract sectorial având ca obiect „Servicii de verificare, reglare, diagnosticare și reparare supape de siguranță”.
Data limită până la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de... Vezi detalii
Executie lucrari in cadrul proiectului: ”Renovare energetică moderată a blocului de locuințe 12, scara A+B+C, str. George Topârceanu, nr.12, blocului de locuinte BL. 3, str. Geologiei, nr. 3 si BL.11 str. Clujului, nr. 10”– cod proiect C5-A3.1-670,.
Obiectivul general al achiziției îl reprezintă satisfacerea cerințelor... Vezi detalii
Obiectivul de investitii este amplasat în intravilanul localitatii Vurpar, comuna Vurpar, str. Oituz, nr. 367, jud. Sibiu. Imobilul (teren si constructie) este domeniul public al comunei Vurpar,, conform extras de carte funciara CF nr. 100686.
Cladirea Scolii Gimnaziale supusa interventiilor este amplasata în intravilanul... Vezi detalii
Entitatea contractantă intenționează să încheie un contract sectorial având ca obiect „Electrozi bazici”.
Data limită până la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, este a a 8-a zi dinaintea datei limita de depunere a... Vezi detalii
FURNIZARE MATERIALE PENTRU MARCAJE RUTIERE (VOPSEA ALBA + DILUANT AFERENT), CU TRANSPORT INCLUS LA SEDIUL ACHIZITORULUI cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.Vopseaua de marcaj rutier se utilizeaza la executarea lucrarilor marcajului rutier axial, transversal și divers pe drumurile județene din Județul Sibiu. Valoarea... Vezi detalii
Proiectare (PAC, PT, DDE, AT) si excutie lucrări pentru obiectivul de investiții
„Amenajare centrul social copii „Maria” în construcție existentă”
Constructia propusă pentru amenajarea centrului de zi este situată pe Aleea Castanilor nr. 9 si este amplasată în imediata apropiere a clădirilor administrative ale... Vezi detalii
Beneficiarul real al proiectului este Liceul Tehnologic „Ilie Măcelariu” din Miercurea Sibiului (cu structuri: Școala Gimnazială Apoldu de Sus, Școala Gimnazială Dobîrca si Grădinița cu program normal Dobârca)
Oferta financiara trebuie sa se incadreze atat in valoarea estimata pentru fiecare investitie in parte, asa cum... Vezi detalii
Servicii de înlocuire gazon la Stadionul Municipal Sibiu, pentru:
- Suprafața de joc: 8030 mp (110 m x 73 m), gazon hibrid;
- Suprafața turnantelor (semicercuri) din spatele porților: 1500 mp, gazon natural;
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor:... Vezi detalii