UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" DIN TIMISOARA achizitioneaza Echipament IT - Server cu licență pentru stocarea și analiza de date rezultate din secvențierea NGS
Achiziție Echipament IT - Server cu licență pentru stocarea și analiza de date rezultate din secvențierea NGS, 1 bucată în configurația și componența din Caietul de sarcini.
----------
Clauză suspensivă:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziție fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea finantarii din fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza pana la data 01.04.2024, Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 212, alin. 1, lit. c teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiei suspensive de mai sus, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este data de 01.04.2024 astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Ofertantii participanti vor depune odata cu DUAE si o declaratie pe propria raspundere ca accepta clauza suspensiva in conditiile mentionate mai sus.
Ofertantul declarat castigator este obligat să-şi menţină valabilă şi nemodificată oferta depusă în cadrul procedurii de achiziţie, până la momentul semnării contractului de furnizare.
----------
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5;
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
NOTA:
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP;
Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit.
Beneficiar: Universitatea de Medicină și Farmacie ”Victor Babeș” din Timișoara, Piața Eftimie Murgu nr, 2, Timișoara, jud. Timiș cod poștal
300041. Descriere: Achiziție Echipament IT - Server cu licență pentru stocarea și analiza de date rezultate din secvențierea NGS, 1 bucată în configurația și componența din Caietul de sarcini.
----------
Clauză suspensivă:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziție fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea finantarii din fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza pana la data 01.04.2024, Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 212, alin. 1, lit. c teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiei suspensive de mai sus, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este data de 01.04.2024 astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Ofertantii participanti vor depune odata cu DUAE si o declaratie pe propria raspundere ca accepta clauza suspensiva in conditiile mentionate mai sus.
Ofertantul declarat castigator este obligat să-şi menţină valabilă şi nemodificată oferta depusă în cadrul procedurii de achiziţie, până la momentul semnării contractului de furnizare.
----------
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5;
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
NOTA:
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP;
Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: Elta 90 Medical Research SRL Bucuresti judetul Bucuresti
Autoritatea contractantă doreste să atribuie un contract de achiziție publică de servicii având ca obiect „Elaborarea în format digital (GIS) a Planului Urbanistic General (PUG), Oraș Ciacova, Județul Timiș”, conform cerintelor Caietului de sarcini.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr.... Vezi detalii
Achiziția se realizează în cadrul Proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Scolii Gimnaziale din comuna Lenauheim”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0831, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării,... Vezi detalii
Întocmire documentații de urbanism - Actualizare în format digital/G.I.S. a Planului Urbanistic General (P.U.G.) și a Regulamentului Local de Urbanism (R.L.U.) ale Comunei Cărpiniș, Județul Timiș
Realizarea serviciilor vizate de prezenta procedură contribuie la atingerea obiectivelor proiectului: „Elaborarea în format... Vezi detalii
Comuna Nițchidorf este situata in partea de centru- est a județului Timiș la limita cu județul Caras-Severin la o distanta de cca. 30 km de Timisoara si are o suprafața de 64,12 kmp.
Soluții de amenajare a pistelor pentru biciclete pe STRĂZILE DS 3, DS 4 și DS 5 din localitatea Blaiova, străzile DS 2, DS 6, DS 7, 7-1, DS 9,... Vezi detalii
„Reabilitarea integrată a imobilului pentru activități social-culturale din orașul Ciacova, județul Timiș”
Valoarea estimata a procedurii este de 1.593.276,44 lei si se compune din:
- cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 1.326.973,56 lei
- cap. 4.2 din DG - Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcionale -... Vezi detalii
Şcoala Gimnazială Sânmihaiu Român a fost inclusă, prin Hotărârea nr. 177 din 28 februarie 2024, în lista unităților de învăţământ preuniversitar de stat în care se implementează Programul National „Masă sănătoasă”. Vor beneficia astfel de program 720 de preșcolari și elevi.
PNMS constă în acordarea... Vezi detalii
Realizarea acestei achizitii este determinata de necesitatea asigurarii functionarii parcului de tractiune, de masini, utilaje grele de cale si alte vehicule feroviare din parcul Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara.
Motorina ce urmeaza a fi achizitionata este destinata alimentarii motoarelor locomotivelor, masinilor si... Vezi detalii
Alimentarea noului consumator se va face dintr-un PC 20kV în anvelopă de beton pusă la dispoziție de către beneficiar, cu măsura MT, racordat LES 20kV nr.3 DUMBRĂVIȚA între T21734 și T 51742
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4
Numar zile... Vezi detalii
ACHIZȚIE MOBILIER IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE PE RAZA COMUNEI BELINT, JUDETUL TIMIS - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 1095
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de... Vezi detalii
ACHIZȚIE ECHIPAMENT IT IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE PE RAZA COMUNEI BELINT, JUDETUL TIMIS - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 1095
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data... Vezi detalii
Obiectul investiției „Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde în Comuna Periam – Realizarea de piste pentru biciclete la nivel local etapa aIIa” îl reprezintă amenajarea pistelor de biciclete, pe o singură parte a străzilor, împărțită în trei tronsoane, cu o lungime totală de 5023 m, cu lățimea de... Vezi detalii
Executantul va presta, direct sau prin asociat, următoarele SERVICII DE PROIECTARE:
a) Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor, necesare obținerii Autorizației de Construire, pe care să le depună, în numele beneficiarului, la organele competente;
a) Elaborarea Proiectului pentru Autorizarea... Vezi detalii
„Modernizarea prin dotare cu mobilier si echipamente digitale a Școlii gimnaziale Comuna Criciova” - obiectiv investițional: Echipamente digitale pentru dotarea a 12 Sali de clasă si a unui laborator de informatică - Dotare cu echipamente digitale laborator informatică, conform specificatii tehnice anexate - Anexa la... Vezi detalii
Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2024 iar cantitate maxima pana la30.04.2025.Valoare minima este valoarea estimata fara suplimentari ,pana la 31.12.2024,valoarea maxima reprezinta valoarea totala maxima a contractului ,care include si suplimentarile, pana... Vezi detalii
„Dotarea cu mobilier și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza orașului Ciacova, județul Timiș” - obiectiv investițional: Achiziție mobilier și materiale didactice
Lot 1: Dotare cu mobilier și materiale didactice săli de clasă
Valoare estimata: 157.404,80 lei
Lot 2: Dotare cu... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Modernizare infrastructura rutiera in localitatea Cenad, comuna Cenad, judetul Timis se finanțează de la bugetul de stat- Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” și bugetul local al Comunei Cenad
In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Lotul 3: Executie... Vezi detalii
Servicii de asigurare - asigurare obligatorie de raspundere civila auto RCA , conform caiet de sarcini. Asigurare obligatorie de raspundere civila auto RCA pentru 6 unitati, valoare estimata 22.000 lei.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile... Vezi detalii
Achizitie DEBITMETRE– 2 buc. Cerinte minime si cantitati conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
Furnizorul va asigura: Transportul si livrarea produselor se va face in Timişoara, str.Carpenului, nr.1.
Numar de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a fertelor/candidaturilor:... Vezi detalii
Achizitia panouri indicatoare rutiere, conform precizarilor din caietul de sarcini.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot formula solicitari de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari, o singura dată, in a 3 a zi... Vezi detalii
Achiziţie hidrant subteran si hidrant suprateran din fontă, pentru aerisirea si spalarea conductelor de apa potabila cat si pentru a asigura pompierilor necesarul de apa in caz de incendiu, din Timișoara și localitățile aferente, conform specificaţiilor din Caietul de Sarcini, inclusiv transportul şi livrarea produsulelor... Vezi detalii
Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2024 iar cantitate maxima pana la30.04.2025.Valoare minima este valoarea estimata fara suplimentari ,pana la 31.12.2024,valoarea maxima reprezinta valoarea totala maxima a contractului ,care include si suplimentarile, pana... Vezi detalii
,, FURNIZARE PRODUSE DE CARIERĂ – PIATRĂ SPARTĂ (0/32 mm si 0/63mm) PENTRU ÎNTREȚINERE DRUMURI ÎN COMUNA DUMBRĂVIȚA, JUDEȚUL TIMIȘ,,
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data- limita de depunere a ofertelor , 3 zile.
Obiectul contractului este reprezentat de livrarea, instalarea şi configurarea echipamentelor IT în concordanță cu cerințele caietului de sarcini, astfel încât să se asigure, în bune condiţii, serviciul public de educaţie şi accesul egal ta educaţie pentru elevii din unitatea de învăţământ din Comuna Jamu... Vezi detalii
Executie lucrari pentru proiectul „CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII - GRADINITA IN REGIM DE INALTIME P+M, LUCRARI DE REABILITARE ENERGETICA, LUCRARI DE INLOCUIRE / REPARATII LA INSTALATII EXISTENTE”
a) termenul până la care op.ec. pot transmite solicitările de clarificări/informații suplimentare este de 12 zile... Vezi detalii
Caracteristicile principale ale construcţiei sunt următoarele:
Terasamente; structura rutiera, scurgerea apelor si siguranta circulatiei.
Beneficiar: Comuna Margina, județ Timiș Descriere: Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului, verificare tehnică și execuție lucrări... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini nr.3991/13.02.2024 elaborat de Serviciul de investiții, prin proiect se vor executa următoarele lucrări:
● Lungime traseu iluminat public – 1200 m;
● Stâlp metalic de iluminat stradal h=8m – 16 buc;
● Stâlp metalic ornamental de iluminat pietonal h=3.7m – 33 buc;
● Corp de iluminat LED... Vezi detalii
Servicii de curățenie stradală pe raza unității administrativ-teritorială a Comunei Dumbravita, judetul Timis, în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de servicii este de 670.000,00 lei, fără TVA. Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini -cantitate totala -2000 topuri
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de... Vezi detalii