COMUNA BOLINTIN DEAL achizitioneaza Proiectare si executie obiectiv „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal”
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal” pe strazile: Doinei, Viilor, Livezi, Marasti, Marasesti, Dispensarului, Lautarii Vechi, Tudor Vladimirescu, 23 August, Zambilelor, Lalelelor, Constructorilor. Se propune modernizarea dispozitivelor de scurgere a apelor pluviale, prin realizarea de acostamente, realizarea trotuarelor, care să genereze creşterea confortului în trafic atât pentru riverani cât şi pentru persoanele ce tranzitează zona modernizată cat si a circulatiei pietonale in conditii de siguranta. Lungimea totala a strazilor pentru care se vor moderniza acostamentele si se vor executa trotuare este de 7473 ml, pachet ce se desfasoara in satul Bolintin Deal, zona Cartier Baleanu. Se pastreaza aliniamentul strazilor existente, lucrarile de modernizare acostamente, trotuare si scurgere apa pluviala se vor realiza pastrand cotele existente ale strazilor si santurilor existente.Lucrările ce fac obiectul prezentului proiect se incadrează în Categoria de importanţă: „C” (conform Legii 10/1995 , HG 766/97 şi Ordinului MLPAT 31/N din 2-XI-1995) construcţie de importanţă normală, clasa de importanta este IV conform STAS 4273/83. Nu este necesara relocarea retelelor edilitare existente pe amplasamente.
Durata contractului si detalierea activitatilor sunt descrise in Caietul de sarcini.
Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10
In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.
Beneficiar: Comuna Bolintin Deal, sat Bolintin Deal Descriere: Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este reprezentat de elaborarea DTAC/POE, PTE, detalii de executie, inclusiv verificare tehnica a DTAC/proiectului de executie de catre verificatori autorizati atestati independenti de elaboratorul acestuia, precum si execuția tuturor lucrărilor proiectate.
Valoarea estimata a contractului cuprinde:
Capitol 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5 Proiectare
3.5.5 Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie – 4.000 lei, fara TVA
3.5.6 DTAC/POE, Proiect tehnic si detalii de executie – 323.977,84 lei, fara TVA
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului – 88.635,6 lei, fara TVA
Capitol 4 Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii – 9.256.509,61 lei, fara TVA
Capitol 5 Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier – 46.282,55 lei, fara TVA
Capitol 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste
6.1 Pregatirea personalului de exploatare – 4.924,20 lei, fara TVA
6.2 Probe tehnologice si teste – 4.924,20 lei, fara TVA
Valoarea totala estimata fara TVA – 9.729.254 lei, fara TVA
Categoria “Cheltuieli diverse si neprevazute” reprezinta cheltuielile incluse in structura devizului general al obiectivului de Investitii, potrivit legislatiei in vigoare la data aprobarii indicatorilor tehnico economici ai investitiei si nu sunt cuprinse in valoarea estimata a procedurii. Aceasta categorie de cheltuieli se va accesa in conformitate cu dispozitiile art. 221 din Legea 98/2016.
Durata contractului si planificarea activitatilor sunt descrise in Caietul de sarcini. Termenii si conditiile contractului includ si o garantie a lucrarilor de minim 36 luni. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: STYLE CONSTRUCT S.R.L. Bacu judetul Giurgiu
Scopul achizitiei este elaborarea unei documentatii tehnice (PT, DDE si asistenta tehnica din partea proiectantului) si a executiei lucrarilor de constructii in vederea realizarii obiectivului: „CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+1E” PENTRU COMUNA STOENESTI JUDETUL GIURGIU, in deplina concordanta cu reglementarile legale in vigoare,... Vezi detalii
Cantitatile estimate a fi achizitionate pentru fiecare lot in parte sunt precizate in caietul de sarcini, atasat prezentei proceduri. Valoarea minima (dupa care se elaboreaza si evalueaza oferta) reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2024. Valoarea maxima include si cantitatile suplimentare necesare, conform... Vezi detalii
LOT 1: - MATERIALE IGIENICO-SANITARE ȘI DE CURĂȚENIE BUCĂTĂRIE
• MĂNUȘI UNICĂ FOLOSINȚĂ – min 60000 buc – max 90000 buc / acord cadru și min 15000 buc – max 22500 buc / contract subsecvent
• SCOBITORI (500 buc/pach) - min 40 buc – max 120 buc / acord cadru și min 10 buc – max 30 buc / contract... Vezi detalii
Cantitatile estimate a fi achizitionate sunt precizate in caietul de sarcini, atasat prezentei proceduri. Valoarea minima (dupa care se elaboreaza si evalueaza oferta) reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2024. Valoarea maxima include si cantitatile suplimentare necesare, conform articolului 165 din HG395/2016.... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Serviciul de Utilitati Publice al Comunei Roata de Jos doreste sa achizitioneze diverse tevi, fitinguri si camine cu capace pentru instalatiile de apa si canalizare pentru finalizarea lucrarilor in cadrul proiectului „Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos si extindere sistem... Vezi detalii
Tipurile de lucrari sunt cele descrise in PT
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 6 zile inainte de data limita de... Vezi detalii
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziționarea consumabilelor medicale și a consumabilelor pentru echipamente în cadrul proiectului: “Caravana medicala mobila la nivelul județului Giurgiu [mobMED]”, finanțat în cadrul Programului Provocări în sănătatea publică la nivel european, Apelul de proiecte:... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziționarea consumabilelor medicale și a consumabilelor pentru echipamente în cadrul proiectului: “Caravana medicala mobila la nivelul județului Giurgiu [mobMED]”, finanțat în cadrul Programului Provocări în sănătatea publică la nivel european, Apelul de proiecte:... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „Modernizare prin asfaltare străzi în comuna Grădinari, județul Giurgiu”.
Din punct de vedere al dezvoltării durabile a comunei Grădinari, reabilitarea străzilor va avea... Vezi detalii
Obiectul achiziției consta in atribuirea contractului de achiziție publica ce are ca obiect: servicii de asigurare obligatorie de tip RCA și servicii de asigurare facultativă de tip CASCO pentru autosanitarele și echipamentele din dotarea SJA Giurgiu, conform caietului de sarcini.
Obiectul achiziției constă in furnizare de produse alimentare, necesare pentru desfășurarea activității la cantina Socială și Centrul de Primire in Regim de Urgență a Persoanelor Defavorizate), care constă in asigurarea hranei pentru asistații sociali care beneficiază de serviciile cantinei și centrului de primire,... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal” pe strazile: Doinei, Viilor, Livezi, Marasti, Marasesti,... Vezi detalii
Servicii de consulatnta scriere cerere de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile pentru proiectul Valorificasrea turistica durabila a Centrului Pastoral Cultural Conacul Gavril Druganescu prin reabilitare, dezvoltare, modernizare si dotare, conform caiet de sarcini
Obiectul contractului de achiziție publică constă în: Achiziția de mobilier, materiale didactice specifice, inclusiv echipamente IT pentru săli de clasă, laboratoare, cabinete școlare și săli de sport, conform caietului de sarcini.
Nota: Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziția a două stații de incărcare vehicule electrice, inclusiv proiectare, instalare si executie lucrari pentru amplasarea acestora, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.
În contextul semnării contractului de finanțare cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și... Vezi detalii
Comuna Buturugeni este o situata in partea de nord-est a judetului Giurgiu, pe malul drept al Argesului, la limita cu judetul llfov si are in componenta satele Buturugeni (resedinta), Padureni, Podu llfovatului si Pesta.
Comuna este traversata de drumul judetean DJ412A, care o leaga spre nerd-vest de Gradinari, Ogrezeni si... Vezi detalii
Obiectivul general al autoritatii contractante este reprezentat de cresterea capacitatii de rezilienta a sistemului educational prin modernizarea infrastructurii educationale si a dotarii aferente, in corelare cu nevoile prezente si viitoare ale pietei fortei de munca, in vederea asigurarii participarii la un proces educational de... Vezi detalii
– tipurile de lucrari sunt cele descrise in PT si caietele de sarcini.
Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management local/urban).
Beneficiar: COMUNA BULBUCATA, JUDET GIURGIU Descriere: Valoarea estimata totala a achizitiei este de... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal” pe strazile: Pictor Luchian, 1 Decembrie, Negru Voda, Garoafei,... Vezi detalii
Prin prezentul proiect se urmareste cresterea performantei energetice a Scolii NR.4 PIETRELE, care sa conduca la imbunatatirea calitatii mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, reducerea consumului anual de energie primara si promovarea utilitatii surselor regenerabile de energie. Din punct de vedere functional,... Vezi detalii
Pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii din comuna Daia, se doreste extinderea si modernizarea sistemului de supraveghere video stradala capabil sa asigure supravegherea video a localitati. Scopul este de a inregistra si stoca imaginile video a persoanelor, autovehiculelor si utilajelor care trec prin zona... Vezi detalii
Obiectul achizitiei este de proiectare si executie ”SISTEM INTEGRAT DE MONTTORIZARE VTDEO AL COMUNEI HERASTI, JUDETUL GIURGIU”.
La nivelul Comunei Herasti sunt necesare implementarea unor măsuri de creștere a capacității administrative a autorității locale, astfel incât nivelul de servicii publice să se diversifice și... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în încheierea acordurilor-cadru ce au ca obiect: „SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A VEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR AFERENTE SI SERVICII CONEXE PENTRU AUTOSANITARE”.
Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru și ale contractului subsecvent sunt regăsite în cadrul Anexei 1 la... Vezi detalii
1) Principalele obiective care vor fi realizate prin executia contractului de lucrari de constructii, instalatii, montaj si procurare utilaje pentru realizarea sistemul centralizat de alimentare cu apa pentru satele Clejani si Podu Doamnei (rest de executat), sunt urmatoarele:
Ob.1 Captarea;
Ob. 2 Conducta de aductiune si de... Vezi detalii
Contractul de achiziție publică de: ”Achiziție ambulanta tip B2, echipamente si consumabile„ în contextul proiectului AMBULANȚA UMANITĂȚII [Exista umanitate, exista ambulanța Crucii Roșie Giurgiu], finanțat prin Programul Provocări în sănătatea publică la nivel european, schema de granturi mici 2: “Furnizarea de... Vezi detalii
Lucrari de constructii de piste de biciclete in valoare totatla de 2.118.367,83 lei fara TVA, din care: 51.476.69 lei fara TVA - cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, 2.046.891,14 lei fara TVA - cheltuieli pentru investitia de baza , 20.000,00 lei fara TVA – cheltuieli cu organizarea de... Vezi detalii