Serviciul de utilitati publice al comunei Roata de Jos, judetul Giurgiu achizitioneaza Contract de furnizare materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare: tevi, fitinguri si camine cu capace
Serviciul de Utilitati Publice al Comunei Roata de Jos doreste sa achizitioneze diverse tevi, fitinguri si camine cu capace pentru instalatiile de apa si canalizare pentru finalizarea lucrarilor in cadrul proiectului „Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos si extindere sistem de canalizare in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos , jud. Giurgiu” respectiv:
– LOT 1 - TEVI de apa si canalizare inclusiv fitinguri ,
– LOT 2 - CAMINE DE RACORD , VIZITARE , BRANSAMENTE APA CU CAPACE .
Produsele vor fi furnizate si livrate in Comuna Roata de Jos in maxim 7 zile lucratoare de la comanda ferma a. Comanda fermă a achizitorului va fi transmisa în cel mult 5 zile de la semnarea contractului de ambele părți.
Termen de garantie minim 24 luni de la data receptiei cantitative si calitative de catre AC a produselor achizitionate.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6
In conformitate cu prev. art.I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP http://www.e-licitatie.ro/pub).
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: COMUNA ROATA DE JOS Descriere: Se solicita furnizarea si livrarea diverselor tevi de apa si canalizare precum si fitinguri aferente in conformitate cu specificatiile cantitative si calitative precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata a LOT-ului 1 este de 755.669,60 lei fara T.V.A Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: COMUNA ROATA DE JOS Descriere: Se solicita furnizarea si livrarea diverselor camine de racord de vizitare, bransament apa precum si capacele aferente in conformitate cu specificatiile cantitative si calitative precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata a LOT-ului 2 este de 495.520 lei fara T.V.A Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Scopul achizitiei este elaborarea unei documentatii tehnice (PT, DDE si asistenta tehnica din partea proiectantului) si a executiei lucrarilor de constructii in vederea realizarii obiectivului: „CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+1E” PENTRU COMUNA STOENESTI JUDETUL GIURGIU, in deplina concordanta cu reglementarile legale in vigoare,... Vezi detalii
Cantitatile estimate a fi achizitionate pentru fiecare lot in parte sunt precizate in caietul de sarcini, atasat prezentei proceduri. Valoarea minima (dupa care se elaboreaza si evalueaza oferta) reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2024. Valoarea maxima include si cantitatile suplimentare necesare, conform... Vezi detalii
Cantitatile estimate a fi achizitionate sunt precizate in caietul de sarcini, atasat prezentei proceduri. Valoarea minima (dupa care se elaboreaza si evalueaza oferta) reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2024. Valoarea maxima include si cantitatile suplimentare necesare, conform articolului 165 din HG395/2016.... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Serviciul de Utilitati Publice al Comunei Roata de Jos doreste sa achizitioneze diverse tevi, fitinguri si camine cu capace pentru instalatiile de apa si canalizare pentru finalizarea lucrarilor in cadrul proiectului „Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos si extindere sistem... Vezi detalii
Tipurile de lucrari sunt cele descrise in PT
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 6 zile inainte de data limita de... Vezi detalii
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziționarea consumabilelor medicale și a consumabilelor pentru echipamente în cadrul proiectului: “Caravana medicala mobila la nivelul județului Giurgiu [mobMED]”, finanțat în cadrul Programului Provocări în sănătatea publică la nivel european, Apelul de proiecte:... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Prestare de servicii de exploatare forestiera conform caiet de sarcini; AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziționarea consumabilelor medicale și a consumabilelor pentru echipamente în cadrul proiectului: “Caravana medicala mobila la nivelul județului Giurgiu [mobMED]”, finanțat în cadrul Programului Provocări în sănătatea publică la nivel european, Apelul de proiecte:... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „Modernizare prin asfaltare străzi în comuna Grădinari, județul Giurgiu”.
Din punct de vedere al dezvoltării durabile a comunei Grădinari, reabilitarea străzilor va avea... Vezi detalii
Obiectul achiziției consta in atribuirea contractului de achiziție publica ce are ca obiect: servicii de asigurare obligatorie de tip RCA și servicii de asigurare facultativă de tip CASCO pentru autosanitarele și echipamentele din dotarea SJA Giurgiu, conform caietului de sarcini.
Obiectul achiziției constă in furnizare de produse alimentare, necesare pentru desfășurarea activității la cantina Socială și Centrul de Primire in Regim de Urgență a Persoanelor Defavorizate), care constă in asigurarea hranei pentru asistații sociali care beneficiază de serviciile cantinei și centrului de primire,... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal” pe strazile: Doinei, Viilor, Livezi, Marasti, Marasesti,... Vezi detalii
Servicii de consulatnta scriere cerere de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile pentru proiectul Valorificasrea turistica durabila a Centrului Pastoral Cultural Conacul Gavril Druganescu prin reabilitare, dezvoltare, modernizare si dotare, conform caiet de sarcini
Obiectul contractului de achiziție publică constă în: Achiziția de mobilier, materiale didactice specifice, inclusiv echipamente IT pentru săli de clasă, laboratoare, cabinete școlare și săli de sport, conform caietului de sarcini.
Nota: Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziția a două stații de incărcare vehicule electrice, inclusiv proiectare, instalare si executie lucrari pentru amplasarea acestora, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.
În contextul semnării contractului de finanțare cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și... Vezi detalii
Comuna Buturugeni este o situata in partea de nord-est a judetului Giurgiu, pe malul drept al Argesului, la limita cu judetul llfov si are in componenta satele Buturugeni (resedinta), Padureni, Podu llfovatului si Pesta.
Comuna este traversata de drumul judetean DJ412A, care o leaga spre nerd-vest de Gradinari, Ogrezeni si... Vezi detalii
Obiectivul general al autoritatii contractante este reprezentat de cresterea capacitatii de rezilienta a sistemului educational prin modernizarea infrastructurii educationale si a dotarii aferente, in corelare cu nevoile prezente si viitoare ale pietei fortei de munca, in vederea asigurarii participarii la un proces educational de... Vezi detalii
– tipurile de lucrari sunt cele descrise in PT si caietele de sarcini.
Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management local/urban).
Beneficiar: COMUNA BULBUCATA, JUDET GIURGIU Descriere: Valoarea estimata totala a achizitiei este de... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul „Canalizare ape pluviale, trotuare, acostamente, rigole carosabile, podete pentru strazi modernizate prin asfaltare din comuna Bolintin Deal” pe strazile: Pictor Luchian, 1 Decembrie, Negru Voda, Garoafei,... Vezi detalii
Prin prezentul proiect se urmareste cresterea performantei energetice a Scolii NR.4 PIETRELE, care sa conduca la imbunatatirea calitatii mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, reducerea consumului anual de energie primara si promovarea utilitatii surselor regenerabile de energie. Din punct de vedere functional,... Vezi detalii
Pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii din comuna Daia, se doreste extinderea si modernizarea sistemului de supraveghere video stradala capabil sa asigure supravegherea video a localitati. Scopul este de a inregistra si stoca imaginile video a persoanelor, autovehiculelor si utilajelor care trec prin zona... Vezi detalii
Obiectul achizitiei este de proiectare si executie ”SISTEM INTEGRAT DE MONTTORIZARE VTDEO AL COMUNEI HERASTI, JUDETUL GIURGIU”.
La nivelul Comunei Herasti sunt necesare implementarea unor măsuri de creștere a capacității administrative a autorității locale, astfel incât nivelul de servicii publice să se diversifice și... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în încheierea acordurilor-cadru ce au ca obiect: „SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A VEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR AFERENTE SI SERVICII CONEXE PENTRU AUTOSANITARE”.
Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru și ale contractului subsecvent sunt regăsite în cadrul Anexei 1 la... Vezi detalii
1) Principalele obiective care vor fi realizate prin executia contractului de lucrari de constructii, instalatii, montaj si procurare utilaje pentru realizarea sistemul centralizat de alimentare cu apa pentru satele Clejani si Podu Doamnei (rest de executat), sunt urmatoarele:
Ob.1 Captarea;
Ob. 2 Conducta de aductiune si de... Vezi detalii
Contractul de achiziție publică de: ”Achiziție ambulanta tip B2, echipamente si consumabile„ în contextul proiectului AMBULANȚA UMANITĂȚII [Exista umanitate, exista ambulanța Crucii Roșie Giurgiu], finanțat prin Programul Provocări în sănătatea publică la nivel european, schema de granturi mici 2: “Furnizarea de... Vezi detalii
Lucrari de constructii de piste de biciclete in valoare totatla de 2.118.367,83 lei fara TVA, din care: 51.476.69 lei fara TVA - cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, 2.046.891,14 lei fara TVA - cheltuieli pentru investitia de baza , 20.000,00 lei fara TVA – cheltuieli cu organizarea de... Vezi detalii